ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

Η Olive’s Life στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Ειδικότερα,  βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013), δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το εν λόγω προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Μπορείτε να αιτηθείτε για υπαναχώρηση του προϊόντος σε αυτή τη φόρμα: https://forms.gle/YaX5boRXtWGuGusu8 Διαφορετικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@oliveslife.gr ή να μας στείλετε μήνυμα στα κοινωνικά μας δίκτυα: Facebook, Instagram

Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με συνεργαζόμενο μεταφορέα της εταιρείας μας (ΕΛΤΑ Courier) στη διεύθυνση με τα παρακάτω στοιχεία παραλήπτη:

Σπυρίδων Καπλάνης
Olive’s Life
Θέση Ξηροποτάμου 0
Πολύχρονο, 63085
Χαλκιδική, Ελλάδα
Τηλ. +306949543952

Εφόσον παραληφθεί το προϊόν μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο, και ελεγχθεί, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.

Τα προϊόντα αποστέλλονται συσκευασμένα σε τέτοια κατάσταση ώστε να μην υποστούν φθορά. Κατά την παραλαβή του δέματός σας παρακαλούμε ελέγξτε την κατάστασή του και εφόσον είναι δυνατόν, ανοίξτε το όσο ο κούριερ βρίσκεται στο χώρο σας προκειμένου να διαπιστώσετε πιθανές φθορές. Εάν υπάρχει η οποιαδήποτε φθορά το δέμα πρέπει να επιστραφεί στη μεταφορική και να σας αποσταλούν εκ νέου τα προϊόντα. Η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για φθορά στο δέμα ή στο περιεχόμενο μετά την παραλαβή του πακέτου.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε, κατόπιν ελέγχου,  την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε με μήνυμα στο email info@oliveslife.gr ή σε κάποιο από τα κοινωνικά μας δίκτυα: Facebook, Instagram

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Ακύρωση της παραγγελίας επιτρέπεται να γίνει, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν ακόμα αποσταλεί από το κατάστημα.